Odwodzenie ramion w bok z hantlami

Odwodzenie ramion w bok z hantlami Standardy

Określone w lb

Znany również jako: Dumbbell Lateral Raise

Standardy siłowe dla ćwiczenia: Odwodzenie ramion w bok z hantlami pomogą ci porównać twój ciężar maksymalny (one rep max) z innymi zawodnikami o takiej samej masie ciała.

Odwodzenie ramion w bok z hantlami

Standardy dla ćwiczenia: Odwodzenie ramion w bok z hantlami dla mężczyzn (lb)

Wszyscy

Strength Level Ciężar
Początkujący 8 lb
Nowicjusz 18 lb
Średnio zaawansowany 34 lb
Zaawansowany 54 lb
Elita 79 lb
Strength Level Współczynnik masy ciała
Początkujący 0.05x
Nowicjusz 0.10x
Średnio zaawansowany 0.20x
Zaawansowany 0.30x
Elita 0.45x

Jakiego wyniku mogę się spodziewać wykonując Odwodzenie ramion w bok z hantlami (lb)

Odwodzenie ramion w bok z hantlami - jaki jest przeciętny wynik? Średni ciężar maksymalny (one rep max) dla ćwiczenia Odwodzenie ramion w bok z hantlami dla mężczyzny to 34 lb. To daje Ci poziom zaawansowany według Strength Level i jest to bardzo imponujące osiągnięcie.

Odwodzenie ramion w bok z hantlami - jaki wynik można uznać za dobry? Początkujący mężczyźni powinni być w stanie podnieść ciężar maksymalny o wartości 8 lb (1RM) co i tak jest imponujące w porównaniu do ogółu społeczeństwa.

Waga hantli dotyczy jednej hantli i zawiera wagę pręta, zwykle 2 kg / 4,4 funty

Według wagi i wieku

Waga Pocz. Nowi. Śred. Zaawan. Elita
110 3 11 23 39 59
120 4 12 25 42 63
130 5 13 27 45 66
140 6 15 29 47 69
150 7 16 31 49 72
160 8 17 32 52 75
170 8 19 34 54 77
180 9 20 36 56 80
190 10 21 37 58 82
200 11 22 39 60 85
210 12 24 41 62 87
220 13 25 42 64 89
230 13 26 44 66 91
240 14 27 45 67 93
250 15 28 46 69 95
260 16 29 48 71 97
270 16 30 49 72 99
280 17 31 50 74 101
290 18 32 52 75 103
300 19 33 53 77 104
310 19 34 54 78 106
Wiek Pocz. Nowi. Śred. Zaawan. Elita
15 7 16 29 46 67
20 8 18 33 53 77
25 8 18 34 54 79
30 8 18 34 54 79
35 8 18 34 54 79
40 8 18 34 54 79
45 7 17 32 52 74
50 7 16 30 48 70
55 6 15 28 45 65
60 6 14 26 41 59
65 5 12 23 37 53
70 5 11 21 33 48
75 4 10 18 30 43
80 4 9 17 27 38
85 3 8 15 24 34
90 3 7 13 21 31

Oblicz swój poziom siły dla wybranego ćwiczenia

lb
lb
lat

Standardy dla ćwiczenia: Odwodzenie ramion w bok z hantlami dla kobiet (lb)

Wszyscy

Strength Level Ciężar
Początkujący 6 lb
Nowicjusz 12 lb
Średnio zaawansowany 20 lb
Zaawansowany 31 lb
Elita 44 lb
Strength Level Współczynnik masy ciała
Początkujący 0.05x
Nowicjusz 0.10x
Średnio zaawansowany 0.15x
Zaawansowany 0.20x
Elita 0.30x

Jakiego wyniku mogę się spodziewać wykonując Odwodzenie ramion w bok z hantlami (lb)

Odwodzenie ramion w bok z hantlami - jaki jest przeciętny wynik? Średni ciężar maksymalny (one rep max) dla ćwiczenia Odwodzenie ramion w bok z hantlami dla kobiety to 20 lb. To daje Ci poziom zaawansowany według Strength Level i jest to bardzo imponujące osiągnięcie.

Odwodzenie ramion w bok z hantlami - jaki wynik można uznać za dobry? Początkujące kobiety powinne być w stanie podnieść ciężar maksymalny o wartości 6 lb (1RM) co i tak jest imponujące w porównaniu do ogółu społeczeństwa.

Waga hantli dotyczy jednej hantli i zawiera wagę pręta, zwykle 2 kg / 4,4 funty

Według wagi i wieku

Waga Pocz. Nowi. Śred. Zaawan. Elita
90 4 9 16 26 37
100 4 9 17 27 38
110 5 10 18 28 40
120 5 11 19 29 41
130 5 11 19 30 42
140 6 12 20 31 43
150 6 12 21 32 44
160 7 13 22 32 45
170 7 13 22 33 46
180 7 14 23 34 47
190 8 14 23 35 48
200 8 15 24 35 49
210 8 15 24 36 49
220 9 16 25 37 50
230 9 16 26 37 51
240 9 16 26 38 51
250 9 17 26 39 52
260 10 17 27 39 53
Wiek Pocz. Nowi. Śred. Zaawan. Elita
15 5 10 17 26 37
20 6 11 20 30 42
25 6 12 20 31 44
30 6 12 20 31 44
35 6 12 20 31 44
40 6 12 20 31 44
45 5 11 19 29 41
50 5 10 18 28 39
55 5 10 17 26 36
60 4 9 15 23 33
65 4 8 14 21 30
70 3 7 12 19 27
75 3 6 11 17 24
80 3 6 10 15 21
85 2 5 9 14 19
90 2 5 8 12 17

Oblicz swój poziom siły dla wybranego ćwiczenia

lb
lb
lat

Oceń jak twoje wyniki w podnoszeniu ciężarów wypadają w porównaniu z innymi osobami, które chodzą na siłownię

Kalkulator Strength Level pokazuje dokładny poziom siły w zależności od masy ciała.

Oblicz swoją siłę

Co oznaczają nasze standardy siły?

Początkujący Silniejszy niż 5% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘początkujący’ nauczył się wykonywać ćwiczenia poprawnie i ćwiczy przynajmniej od miesiąca.
Nowicjusz Silniejszy niż 20% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘nowicjusz’ trenował regularnie przez co najmniej sześć miesięcy.
Średnio zaawansowany Silniejszy niż 50% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘zaawansowany’ ćwiczył regularnie przez co najmniej dwa lata.
Zaawansowany Silniejszy niż 80% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘zaawansowany’ ćwiczył na siłowni przez co najmniej pięć lat.
Elita Silniejszy niż 95% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘elita’ poświęcił ponad pięć lat, aby stać się bezkonkurencyjnym w sportach siłowych.