Odwrotne rozpiętki z hantlami

Odwrotne rozpiętki z hantlami Standardy

Określone w lb

Znany również jako: Dumbbell Reverse Fly

Standardy siłowe dla ćwiczenia: Odwrotne rozpiętki z hantlami pomogą ci porównać twój ciężar maksymalny (one rep max) z innymi zawodnikami o takiej samej masie ciała.

Odwrotne rozpiętki z hantlami

Standardy dla ćwiczenia: Odwrotne rozpiętki z hantlami dla mężczyzn (lb)

Wszyscy

Strength Level Ciężar
Początkujący 5 lb
Nowicjusz 18 lb
Średnio zaawansowany 39 lb
Zaawansowany 70 lb
Elita 106 lb
Strength Level Współczynnik masy ciała
Początkujący 0.05x
Nowicjusz 0.10x
Średnio zaawansowany 0.25x
Zaawansowany 0.40x
Elita 0.60x

Jakiego wyniku mogę się spodziewać wykonując Odwrotne rozpiętki z hantlami (lb)

Odwrotne rozpiętki z hantlami - jaki jest przeciętny wynik? Średni ciężar maksymalny (one rep max) dla ćwiczenia Odwrotne rozpiętki z hantlami dla mężczyzny to 39 lb. To daje Ci poziom zaawansowany według Strength Level i jest to bardzo imponujące osiągnięcie.

Odwrotne rozpiętki z hantlami - jaki wynik można uznać za dobry? Początkujący mężczyźni powinni być w stanie podnieść ciężar maksymalny o wartości 5 lb (1RM) co i tak jest imponujące w porównaniu do ogółu społeczeństwa.

Waga hantli dotyczy jednej hantli i zawiera wagę pręta, zwykle 2 kg / 4,4 funty

Według wagi i wieku

Waga Pocz. Nowi. Śred. Zaawan. Elita
110 1 9 24 48 78
120 2 10 27 52 83
130 2 12 30 55 88
140 3 13 32 59 92
150 4 15 35 62 96
160 5 17 37 65 100
170 5 18 39 68 104
180 6 20 41 71 107
190 7 21 44 74 111
200 8 23 46 77 114
210 9 24 48 79 117
220 10 25 50 82 120
230 11 27 52 84 123
240 12 28 53 87 126
250 12 30 55 89 129
260 13 31 57 91 132
270 14 32 59 94 134
280 15 33 61 96 137
290 16 35 62 98 139
300 17 36 64 100 142
310 17 37 65 102 144
Wiek Pocz. Nowi. Śred. Zaawan. Elita
15 4 15 34 59 90
20 5 17 38 68 103
25 5 18 39 70 106
30 5 18 39 70 106
35 5 18 39 70 106
40 5 18 39 70 106
45 5 17 37 66 101
50 5 16 35 62 94
55 4 15 32 57 87
60 4 13 30 52 80
65 3 12 27 47 72
70 3 11 24 42 65
75 3 10 22 38 58
80 3 9 19 34 52
85 2 8 17 30 46
90 2 7 16 27 42

Oblicz swój poziom siły dla wybranego ćwiczenia

lb
lb
lat

Standardy dla ćwiczenia: Odwrotne rozpiętki z hantlami dla kobiet (lb)

Wszyscy

Strength Level Ciężar
Początkujący 4 lb
Nowicjusz 11 lb
Średnio zaawansowany 22 lb
Zaawansowany 37 lb
Elita 55 lb
Strength Level Współczynnik masy ciała
Początkujący 0.05x
Nowicjusz 0.10x
Średnio zaawansowany 0.15x
Zaawansowany 0.25x
Elita 0.40x

Jakiego wyniku mogę się spodziewać wykonując Odwrotne rozpiętki z hantlami (lb)

Odwrotne rozpiętki z hantlami - jaki jest przeciętny wynik? Średni ciężar maksymalny (one rep max) dla ćwiczenia Odwrotne rozpiętki z hantlami dla kobiety to 22 lb. To daje Ci poziom zaawansowany według Strength Level i jest to bardzo imponujące osiągnięcie.

Odwrotne rozpiętki z hantlami - jaki wynik można uznać za dobry? Początkujące kobiety powinne być w stanie podnieść ciężar maksymalny o wartości 4 lb (1RM) co i tak jest imponujące w porównaniu do ogółu społeczeństwa.

Waga hantli dotyczy jednej hantli i zawiera wagę pręta, zwykle 2 kg / 4,4 funty

Według wagi i wieku

Waga Pocz. Nowi. Śred. Zaawan. Elita
90 2 8 18 31 47
100 3 9 19 33 49
110 3 9 20 34 51
120 4 10 21 35 52
130 4 11 21 36 53
140 4 11 22 37 54
150 4 12 23 38 55
160 5 12 24 39 56
170 5 13 24 39 57
180 5 13 25 40 58
190 6 13 25 41 59
200 6 14 26 42 60
210 6 14 26 42 61
220 6 15 27 43 62
230 7 15 27 44 63
240 7 15 28 44 63
250 7 16 28 45 64
260 7 16 29 45 65
Wiek Pocz. Nowi. Śred. Zaawan. Elita
15 3 10 19 32 47
20 4 11 22 36 53
25 4 11 22 37 55
30 4 11 22 37 55
35 4 11 22 37 55
40 4 11 22 37 55
45 4 11 21 35 52
50 4 10 20 33 49
55 3 9 18 31 45
60 3 8 17 28 41
65 3 8 15 25 37
70 3 7 14 23 33
75 2 6 12 20 30
80 2 5 11 18 27
85 2 5 10 16 24
90 2 4 9 15 22

Oblicz swój poziom siły dla wybranego ćwiczenia

lb
lb
lat

Oceń jak twoje wyniki w podnoszeniu ciężarów wypadają w porównaniu z innymi osobami, które chodzą na siłownię

Kalkulator Strength Level pokazuje dokładny poziom siły w zależności od masy ciała.

Oblicz swoją siłę

Co oznaczają nasze standardy siły?

Początkujący Silniejszy niż 5% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘początkujący’ nauczył się wykonywać ćwiczenia poprawnie i ćwiczy przynajmniej od miesiąca.
Nowicjusz Silniejszy niż 20% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘nowicjusz’ trenował regularnie przez co najmniej sześć miesięcy.
Średnio zaawansowany Silniejszy niż 50% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘zaawansowany’ ćwiczył regularnie przez co najmniej dwa lata.
Zaawansowany Silniejszy niż 80% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘zaawansowany’ ćwiczył na siłowni przez co najmniej pięć lat.
Elita Silniejszy niż 95% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘elita’ poświęcił ponad pięć lat, aby stać się bezkonkurencyjnym w sportach siłowych.