Wiosłowanie hantlą jednorącz

Wiosłowanie hantlą jednorącz Standardy

Określone w lb

Znany również jako: Dumbbell Row

Standardy siłowe dla ćwiczenia: Wiosłowanie hantlą jednorącz pomogą ci porównać twój ciężar maksymalny (one rep max) z innymi zawodnikami o takiej samej masie ciała.

Wiosłowanie hantlą jednorącz

Standardy dla ćwiczenia: Wiosłowanie hantlą jednorącz dla mężczyzn (lb)

Wszyscy

Strength Level Ciężar
Początkujący 35 lb
Nowicjusz 60 lb
Średnio zaawansowany 94 lb
Zaawansowany 136 lb
Elita 182 lb
Strength Level Współczynnik masy ciała
Początkujący 0.20x
Nowicjusz 0.35x
Średnio zaawansowany 0.55x
Zaawansowany 0.80x
Elita 1.05x

Jakiego wyniku mogę się spodziewać wykonując Wiosłowanie hantlą jednorącz (lb)

Wiosłowanie hantlą jednorącz - jaki jest przeciętny wynik? Średni ciężar maksymalny (one rep max) dla ćwiczenia Wiosłowanie hantlą jednorącz dla mężczyzny to 94 lb. To daje Ci poziom zaawansowany według Strength Level i jest to bardzo imponujące osiągnięcie.

Wiosłowanie hantlą jednorącz - jaki wynik można uznać za dobry? Początkujący mężczyźni powinni być w stanie podnieść ciężar maksymalny o wartości 35 lb (1RM) co i tak jest imponujące w porównaniu do ogółu społeczeństwa.

Waga hantli dotyczy jednej hantli i zawiera wagę pręta, zwykle 2 kg / 4,4 funty

Według wagi i wieku

Waga Pocz. Nowi. Śred. Zaawan. Elita
110 16 33 56 86 120
120 20 38 63 94 130
130 23 43 69 102 139
140 27 48 76 110 148
150 31 53 82 117 157
160 35 58 88 124 165
170 38 62 93 131 173
180 42 67 99 138 180
190 46 71 105 144 188
200 49 76 110 150 195
210 53 80 115 156 202
220 56 84 120 162 208
230 59 88 125 168 215
240 63 92 130 174 221
250 66 96 135 179 227
260 69 100 139 184 233
270 72 104 144 189 239
280 76 108 148 195 245
290 79 112 152 199 250
300 82 115 157 204 256
310 85 119 161 209 261
Wiek Pocz. Nowi. Śred. Zaawan. Elita
15 30 52 80 116 155
20 34 59 92 132 178
25 35 60 94 136 182
30 35 60 94 136 182
35 35 60 94 136 182
40 35 60 94 136 182
45 33 57 90 129 173
50 31 54 84 121 162
55 29 50 78 112 150
60 26 45 71 102 137
65 24 41 64 92 124
70 21 37 58 83 111
75 19 33 51 74 99
80 17 29 46 66 89
85 15 26 41 59 80
90 14 24 37 53 72

Oblicz swój poziom siły dla wybranego ćwiczenia

lb
lb
lat

Standardy dla ćwiczenia: Wiosłowanie hantlą jednorącz dla kobiet (lb)

Wszyscy

Strength Level Ciężar
Początkujący 17 lb
Nowicjusz 30 lb
Średnio zaawansowany 47 lb
Zaawansowany 68 lb
Elita 92 lb
Strength Level Współczynnik masy ciała
Początkujący 0.10x
Nowicjusz 0.20x
Średnio zaawansowany 0.35x
Zaawansowany 0.50x
Elita 0.65x

Jakiego wyniku mogę się spodziewać wykonując Wiosłowanie hantlą jednorącz (lb)

Wiosłowanie hantlą jednorącz - jaki jest przeciętny wynik? Średni ciężar maksymalny (one rep max) dla ćwiczenia Wiosłowanie hantlą jednorącz dla kobiety to 47 lb. To daje Ci poziom zaawansowany według Strength Level i jest to bardzo imponujące osiągnięcie.

Wiosłowanie hantlą jednorącz - jaki wynik można uznać za dobry? Początkujące kobiety powinne być w stanie podnieść ciężar maksymalny o wartości 17 lb (1RM) co i tak jest imponujące w porównaniu do ogółu społeczeństwa.

Waga hantli dotyczy jednej hantli i zawiera wagę pręta, zwykle 2 kg / 4,4 funty

Według wagi i wieku

Waga Pocz. Nowi. Śred. Zaawan. Elita
90 11 21 35 53 73
100 12 23 38 56 77
110 14 25 40 59 81
120 15 27 42 62 84
130 16 28 45 65 87
140 17 30 47 67 90
150 19 32 49 69 93
160 20 33 51 72 95
170 21 35 52 74 98
180 22 36 54 76 100
190 23 37 56 78 102
200 24 39 57 80 105
210 25 40 59 82 107
220 26 41 60 83 109
230 27 42 62 85 111
240 28 43 63 87 112
250 29 45 65 88 114
260 30 46 66 90 116
Wiek Pocz. Nowi. Śred. Zaawan. Elita
15 14 25 40 58 78
20 17 29 46 66 90
25 17 30 47 68 92
30 17 30 47 68 92
35 17 30 47 68 92
40 17 30 47 68 92
45 16 28 45 65 87
50 15 26 42 61 82
55 14 25 39 56 76
60 13 22 35 51 69
65 12 20 32 46 62
70 10 18 29 42 56
75 9 16 26 37 50
80 8 15 23 33 45
85 7 13 21 30 40
90 7 12 19 27 36

Oblicz swój poziom siły dla wybranego ćwiczenia

lb
lb
lat

Oceń jak twoje wyniki w podnoszeniu ciężarów wypadają w porównaniu z innymi osobami, które chodzą na siłownię

Kalkulator Strength Level pokazuje dokładny poziom siły w zależności od masy ciała.

Oblicz swoją siłę

Co oznaczają nasze standardy siły?

Początkujący Silniejszy niż 5% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘początkujący’ nauczył się wykonywać ćwiczenia poprawnie i ćwiczy przynajmniej od miesiąca.
Nowicjusz Silniejszy niż 20% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘nowicjusz’ trenował regularnie przez co najmniej sześć miesięcy.
Średnio zaawansowany Silniejszy niż 50% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘zaawansowany’ ćwiczył regularnie przez co najmniej dwa lata.
Zaawansowany Silniejszy niż 80% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘zaawansowany’ ćwiczył na siłowni przez co najmniej pięć lat.
Elita Silniejszy niż 95% zawodników. Zawodnik na poziomie ‘elita’ poświęcił ponad pięć lat, aby stać się bezkonkurencyjnym w sportach siłowych.